BRIAN ÄR DÖD💔 Att dem vill ha en förändring är skit, asså det är det dem vill ha en men Brian...🐕 Jag är absolut inte desperat för det, att ha honom som bakrundsbild och skärmsläckare är inget. Och att gråta sen dö av skratt för att jag gråter är inte alls någonting? Hört att den nya hunden heter Vinnie. Idiot vinnie

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar